[Czech] Zakládání CZ/SK Minetest serveru

Czech
User avatar
Zelenavoda
Member
 
Posts: 12
Joined: Sun May 26, 2013 08:00

[Czech] Zakládání CZ/SK Minetest serveru

by Zelenavoda » Sun May 26, 2013 16:58

Ahoj,
sice jsem na tomhle fóru nováček, ale MT hraji od verze Delta a neviděl jsem za tu dobu žádný československý server. Myslím, že by se to mělo změnit.
Mám možnost zřídit MT server. By to byl server na 20 slotů jen pro CZ/SK hráče , nějaké pluginy a vždy poslední stabilní verze. V případě dotazu se ptejte.
Měl byl někdo zájem?
Last edited by Zelenavoda on Fri May 31, 2013 15:31, edited 1 time in total.
 

AlexSmall
Member
 
Posts: 16
Joined: Thu Mar 07, 2013 10:21

by AlexSmall » Sun May 26, 2013 17:36

Já bych měl zájem určitě :D
Sorry for my bad English :D

My old profile - http://forum.minetest.net/profile.php?id=1466
 

severak
Member
 
Posts: 24
Joined: Fri Jul 06, 2012 10:40

by severak » Tue May 28, 2013 22:32

Taky vás přijdu navštívit.
 

theodorik
New member
 
Posts: 1
Joined: Thu Aug 15, 2013 19:24

by theodorik » Thu Aug 15, 2013 19:30

+1
 

HeisenbergCZE
New member
 
Posts: 4
Joined: Sun Oct 06, 2013 21:11

by HeisenbergCZE » Tue Oct 08, 2013 19:12

ahoj, pokud by se to rozbehlo, pridam se, jinak bych mozna mohl i neco spustit sam, kdyz na to prijde
 

AlexSmall
Member
 
Posts: 16
Joined: Thu Mar 07, 2013 10:21

by AlexSmall » Wed Oct 09, 2013 14:01

HeisenbergCZE wrote:ahoj, pokud by se to rozbehlo, pridam se, jinak bych mozna mohl i neco spustit sam, kdyz na to prijde


Nazdárek, radím aby jsi se registroval na CZ/SK minetest fóru : minetest.svita.cz

Už je nás tam 8, respektivě 9 :D
Sorry for my bad English :D

My old profile - http://forum.minetest.net/profile.php?id=1466
 

User avatar
Pitriss
Member
 
Posts: 253
Joined: Mon Aug 05, 2013 17:09
GitHub: Pitriss
IRC: pitriss
In-game: pitriss

by Pitriss » Sun Nov 03, 2013 19:56